onsdag 18. januar 2012

Gutterommet



































William sitt rom er en god blanding av ikea og litt dyrere design.
Remixtapet fra ferm living, jieldelampe, grafittiskap (hakket ikea) og ikeamøbler.
Halve starwars lego hylla fra toys r`us har også kommet inn i skapene, men godt å ha masse skap og skuffer å gjemme unna ting.
Han har planer om å lage "avgang forbudt for Hermine" skilt på døra, hehe, tror han skal få lov til å skrive avgang istedet for adgang :) barnslig morro, å han tror jo det er slik det skal være!
I hele 2 etg på huset har vi lagt lys grått gulv og det er ganske mye lysere generelt enn 1 etg.
Gutten er storfornøyd med sitt nye krypinn.

Det er jeg også :)


Med dette bildet vil jeg også prøve meg i konkurransen som Fabelaktig har gående.
Fantastisk premie der man kan vinne speilrekfleks fra Nikon ;) Spennende!!

11 kommentarer:

  1. Det skjønner jeg godt at han er ;)
    Så kult gutterom !
    Grafitti bildet var bare helt rått. og så likte jeg fargene , tapeten :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at han er nøgd med dette rommet! Knallstilig! :D
    Ønsker deg ein fin onsdag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  3. Endelig klarte jeg å få kommet inn på kommentarer hos deg....litt problemer med nettet her i dag. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:) Koselig! For et fantastisk hus du har, og det gutterommet...så kult! Og den svarte trappen din...jeg dåner! Helt enig at det er jammen vanskelig å finne en kul trapp. Var på leting vi også, men den trappa jeg ville ha kostet jo 350.000,- helt sinnsykt! Men, trappen er jo et møbelelement i stua, og det er viktig hvordan den ser ut. Den trappa di var ihvertfall superfin! Spennende med svart! Veldig fint gulv du har også, og soverommet ditt....elsker panelveggen bak sengen! Som du skjønner, jeg har vært igjennom bloggen din litt...veldig fin blogg! Har lagt meg til som følger...gleder meg til å følge med videre. Klem fra Bente

    SvarSlett
  4. du, det der var helt RÅTT!!
    fy fillern så flink du er:)))
    elsker de skapdørene,
    flinka!

    SvarSlett
  5. Utrolig tøft!!

    Likte alt jeg!!! :)
    Han er jammen heldig som
    har dette tøffe rommet....

    Her har jeg også en gutt som
    har dørskilt som han henger på døra
    og laget hjemmelaget lås med tråd så
    ikke lillesøsteren skal komme å plage ;)

    KLEM

    SvarSlett
  6. Så fruktansvärt snyggt! Jag bara älskar tapet och tavla (eller vad vi kallar den). Klockrent! :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  7. Du har all grunn til å være SUPER STOLT!!!

    SvarSlett
  8. kult rom. elsker star wars effekter!

    SvarSlett
  9. Kanonkult rom, digger skapdørene:)
    Klem

    SvarSlett
  10. Vilket jätte fint rum!!

    //Johanna

    SvarSlett
  11. Det ble kjempetøft! Likte godt piecen med navnet på skapdørene.

    Kirsti

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...