fredag 20. januar 2012

Ny i sofaen





































Et par nye puter har flytta inn i sofaen. Forandring fryder og de som sto der fra før hadde blitt utsatt for et lite "klissete-barnehender" uhell, så de er til vask!
De nye putene er fra kremmerhuset, en ny serie tror jeg. "Hvit og Sort" står det på merkelappen; og hvit og sort elsker jeg!!! Sambo sin kommentar til de nye putene var at "ekornputa var finere enn den eskimoen du driver å ønsker deg", men det kan jeg ikke si meg helt enig i.
Elsker eskimoputa fra ByNord!!
Men eskimo-puta passer ikke inn i putebudsjettet, så det får bli med drømmen og ekornet får ta plassen enn så lenge.

Våknet med dundrende hodepine idag etter en dårlig natt søvn, så nå nyter jeg stillheten i huset mens Hermine sover og jeg kan slappe av med kaffe, bloggrunde og fred!
Man må nyte øyeblikkene, å idag er akkurat denne tiden et deilig øyeblikk for meg :)

Ønsker deg en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Nydelig sofakrok ♥
    Enig med deg, det er viktig å nyte å sette pris på øyeblikkene.
    God bedring med hodet og ha ei fin helg
    Klem Linda:-)

    SvarSlett
  2. Så fint den puta passet inn hos deg! Superfin sofakrok!

    Hodepine er kjedelig... Håper formen din blir bra i helgen! Klem fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte du ;) Var det ikke inne hos deg jeg så denne puta også?

      Slett
  3. Åh, vad söt. Älskar den, helt enkelt! Går den att köpa på nätet?
    Kramar Kicki

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den er kjempesøt!
      Tror den er ganske ny hos kremmerhuset, så jeg kan ikke finne den i nettbutikken, men den kommer sikkert snart!
      De har mye annet fint også! blandt annet en uglepute!

      Her kan du se:
      http://kremmerhuset.no/shop/results

      Slett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...