mandag 5. mars 2012

Here I am - this is me!





Denne måneden vil jeg ikke bli for sen til å være med på Nib sin utfordring.
"Here I am - this is me" lyder det, og selv om hele huset vårt har blitt ganske "MEG" etter byggingen vil jeg si at kosekroken vår gjenspeiler meg litt som person også.
Litt rotete, liker det litt barnslig, trang til å være kreativ, liker å pludre med ungene.
I kosekroken har jeg mulighet til alt dette. 
Det går i sort og hvitt med små fargeklatter akkurat slik jeg liker det og hvis vi ønsker litt mer farge er det bare å finne frem malingstubene under skrivebordet, dra ut papirrullen og klatte i vei!
Kan vell ikke bli bedre ;)


I utfordringen skrives det også:
Det å være i flyt, å kjenne at man mestrer og lar seg oppsluke av det man driver med, er sterke mekanismer for å leve det gode liv, sier psykologen Lisa Vivoll Straume, som har skrevet doktorgradavhandling om dette.

I kosekroken har jeg rom for dette også. Jeg utnytter det til det fulle og jeg elsker å sitte her å få utløp for det kreative, enten det handler om blogg, maling, scrapping eller bare være tilstede med barna som også storkoser seg her i kosekroken som har det perfekte navnet. 

Det er pappa som har malt stedsnavnskilt til oss. Flaggermusene er skjært ut i tynn kartong.
Kalenderen har vi malt rett på veggen med tavlemaling.

Flere spennende bidrag finner du inne hos NIB

18 kommentarer:

  1. WOW - for en FLOTT kreativ plass!!
    Med plass til hele familien ♥
    LIKER!!

    Flott bidrag, lykke til:)

    SvarSlett
  2. joda silje, du har så rett, så rett -
    det er iselin steigo på begge bildene :)
    &
    oj..! for et fantastisk bidrag til nib-konkurransen -
    utrolig herlig kreativ plass.. jeg heier på deg!
    og så har jo du den sorte eamsen med treben jeg
    sparer til :)
    nattaklem

    SvarSlett
  3. Digger kosekroken din! Her er det mykje eg kunne tenkt meg i mitt eige hus :) Og så liker eg veldig godt det svarte gulvet :) Og så var det veldig deg, slik eg oppfatter deg via bloggen din :)

    Håper du får ein fin dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  4. Så tøft/kult/koselig du har laget det til!! Flott med alle de flygende flaggermusene på veggen =)

    SvarSlett
  5. Kult bidrag! Digger det øverste bildet :)
    Takk for tips om behandling av betonggulv, det kommer godt med :)

    Lykke til!!
    klem

    SvarSlett
  6. For en flott plass du har!!
    Flotte bilder!
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  7. Tenk å ha en sånn arbeidsplass da! *drømmer* Råstilig!

    SvarSlett
  8. Vilken fin arbetsplats. Älskar kalendern, som också är väldigt, väldigt praktisk! Fint som attan!
    :)
    Kramar

    SvarSlett
  9. Fineste kosekroken ever:), masse lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  10. For en flott kosekrok. Herlig bidrag.
    Så kjekt med papirrullen og den brede kontorpulten.
    Dette gav meg en ide for kontoret her, spennende å se når og hvis det kan bli noe.
    Må bare finne et annet sted å ha tørkestativene mine...

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  11. En utrolig kul krok! Liker stolene og de søte fargeklattene! Heldige dere som har en så fin kosekrok!
    Legger meg til som følger hos deg jeg, fant deg på nib nå!
    Klem Ellen

    SvarSlett
    Svar
    1. koseligt ;) fikk ikke til å følge profilen inn til deg, men du har kanskje ingen blogg selv?

      Slett
  12. Deilige kosekroken! Virkelig et sted å kunne være kreativ!
    Og du, hekleteppet!! WOW!!! Så gøy! DU er et naturtalent! Du har nesten tatt meg igjen nå. Jeg har ikke fått heklet siden jeg var hos deg, he he. Gleder meg til å se hvordan det blir. Ha en fin dag, vennen min!

    SvarSlett
  13. Hei på deg!
    ....den arbeidskroken er så flott!*smile*
    Herlig bidrag-masse lykke til ønskes deg*smile*

    ..ønsker meg sååå en sånn eames stol med treben i hvitt....det står ganske så høyt opp på ønskelisten jah!

    Flott uke videre!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Hvilket herlig bidrag! Elsker Y stolen, eames stolen og ikke minst ferm kalenderen Fantastisk miks :) Tusen takk for at du kikket inn hos meg og la igjen hyggelig kommentar. Tror det kan bli fler enn 365 innlegg ;) Stor klem Birgitte

    SvarSlett
  15. Wow. Kult bidrag. Blir ikke overrasket om jeg ser dette igjen senere i konkurransen:)
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  16. sååå flott bidrag :) fint det er hos dere!

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...