tirsdag 29. juni 2010

Årets første sjøbad!




Selv trives jeg absolutt best i badekaret med varmt vann og skum om dagen, men jeg må virkelig skryte litt av gutta mine som var SUPERTØFFE på stranda idag!
Knerten har vært ganske pysete for vann og spesielt kaldt vann leeenge, så jeg tvilte litt da han skrøt på seg at han skulle svømme på stranda idag!

Vi tok turen ganske sent, så sola var på vei ned og alle sol-slikkerne var på vei hjem da vi ankom. Etter å ha stukket tåa nedi det ISKALDE vannet kunne jeg kjappt meddele at det IKKE ble noe bading på meg; for da er jeg sikker på at babyen i magen hadde fått sjokk å kommet ut 4 uker før tiden, haha..

Knerten derimot løp ned til vannkanten, ropte brrrr, svinsa noen ganger rundt i vannkanten og ville ha av klærne.. IMPONERT!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...