lørdag 26. juni 2010

Ekte bæreglede og tanker rundt fødsel for en liten gutt!

Er vell ingen hemmelighet at jeg har en STOR greie for bæretøy, i alle former, farger og fasonger (alt bortsett fra babybjørn kanskje, som bare er tragiske å bære i.) Med årene kan man si at det har smittet over på knerten, så nå deler han min bæreglede ;)

Min deilige lille gutt har blitt så stor, utrolig omsorgsfull og vet hva som er det beste for dukkene her i huset! De trenger nærhet, omsorg og må være med overalt! Han har tidligere bært rundt på chihuahuaen vår i lommeslynge og dukkene har fått være med på tur i skjerf; men sist vi var på besøk hos mimmi og besten fant han denne herlige bæredingsen på loftet.

Den har vært min da jeg var liten og jeg husker at den også da var flittig brukt!




Nå gleder han seg til å blir storebror igjen.
Lille Sarah (pappas baby) kom ut i slutten av mai, å tiden går ikke akkurat fort for en liten pjokk som venter på noe spennende! ;)
Vi har lenge snakket om babyen og forberedt knerten på hvordan det vil bli å få en baby i hus. Han trodde en periode at det var en fix ferdig lekekompis som ville komme ut, men nå ser vi litt mer realistisk på saken!

Vi har også snakket om at han kanskje må reise til pappa eller farmor midt på natten hvis babyen bestemmer seg for å komme ut da. Men det var det ikke snakk om.. Knerten ville være med, å kunne ikke forstå hvorfor det skulle være et problem.
Etter mye om og men sa han "ja men mamma, hvis jeg ikke kan være med inn med deg vil jeg heller vente i bilen sammens med Ronny (sambo)" haha. jeg elsker de små filosofiske utsagnene hans om dagen! Det er tydeligt at han vokser, blir større og mer reflektert i tankene sine! Elskede lille gutten min; han er og kommer til å bli verdens beste storebror!! Hver kveld sier han god natt til babyen og roper inn til den at han gleder seg til deg kommer ut og at storebror elsker deg!

Aj,aj,aj som jeg gleder meg til å bli tobarnsmor!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...