fredag 18. desember 2009

Julegutt i luke nr 18

I anledning nisse fest i barnehagen sendte jeg sambo ut på oppdrag for å få tak i nisselue, og knerten hadde et stort ønske om å ha nissedrakt og så slik at han kunne vise den til nissen om han kom i barnehagen!
Men jeg tror det er nissefester i mange barnehager om dagen så vi klarte ikke å få tak i det. Heldigvis hadde jeg et par gamle bredstripete fløyelsgardiner som ville egne seg perfekt til nissefrakk og lue så i går kveld satte jeg med med symaskina å sydde antrekket.

Ingen perfekte sømmer her ettersom det ble et lte hastverksprosjekt, men knerten ble fornøyd og det var det viktigste :)

En gutt på 4 år er ikke glad i å posere, men prøver litt diverse tulle grimaser for å gjøre mamma fornøyd! Og han er så herlig at jeg må dele det med dere!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...