onsdag 5. august 2009

Knytebralle: Giraffen til Sienna!

Dette er en bestilling til ei søt lita jente som er eier av flere snelleplagg fra før. Nå har hun fått en lillesøster, å mammaen som forøvrig har GOD smak ønsker matchende bukser til småjentene :)

Lillesøster fikk den lilla buksa med orange bunny som er litt lenger ned på siden, mens denne buksa ble prydet av en herlig giraff!

Håper de faller ismak, å som alltid så håper jeg på actionbilder!! ;)

Jeg må jo vise frem de flotte merkelappene mine også! Kjære Pling på tettinntilforumet har laget dem for meg, å jeg er SÅÅÅÅ fornøyd!!




2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte! Sienna Sophie er kjempefornøyd "mjuuuuke" sier hun;)

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Glad for å høre :) De er jo mjuuuuke også! Deilige knytebrallene!

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...