tirsdag 4. august 2009

Til Tuveprinsessa mi!

Tuve elsker kjoler, å jeg er så heldig å være tante til henne :)
Jeg sydde en kjole til henne som jeg hadde med når vi varpå besøk i helgen!
Hun tok den på, å kommenterte at denne var deilig tante silje.
Morningen etter ville hun ha den på igjen. Hun hadde vært uheldig å søle fett på kjolen, så mamman ville putte den i vaskemaskina med en gang.
DET hadde ikke falt ismak, å lille tuvemor hadde grått litt! Hun ville jo ha på kjolen!

Senere den formiddagen fikk jeg en tlf. Tuve på 4 år var i andre enden. Å lurte på om jeg kunne sy noen flere kjoler til henne. Å det varmet mitt hjerte. Idag ble disse tre til :)

Den første er en resdesignkjole, overdelen er en tskjorte fra kappahl. som trengte nytt liv :) den har blitt freshet opp med lilla skjørt, å en shamu inspirert applikasjon :)

Hjerteball i farta!


Kjole nr 2 er en knytekjole. Rød velour, og regnbyejersey, begge fra stoff og stil!


Polaren pär er kjærlekskrank

Kjole nr 3! Flaggermus på brystet, spritet opp med limegrønne kontrastsømmer rundt.
Rosa velour fra stoff og stil!

Riders on the storm


1 kommentar:

  1. Oj, den var FIN!! utbrøt snart 5åringen min da hun så den rÅsa med flaggermus på!
    Flink du er Silje.

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...