søndag 9. august 2009

Flere kjoler...

I helgen har vi hatt besøk av to tantejenter. Søsteren min kom fortvilet hit, å fotalte at de skulle i bursdag dagen etter, å minste jenta hadde INSISTERT på å ha på seg en hjemmelaget kjole som søsteren min hadde lappa sammen i et kreativt øyeblikk.
Den var hvit, med påtegna hjerter og sløyfer, skjeeeeeve sømmer, å hele kjolen kan man vell si var skjev. Ikke nok med det, men de hadde pynta den med slike klistre-rosetter som man har på pakker.. Jeg hadde vell ikke sendt barna mine i bursdag i en slik kjole, selv om jeg må si at jeg er stolt av søstersen som har prøvd :) hihi..

Så på kvelden ble matchende kjoler til de små prinsessene til! De fikk velge stoffer til svanene selv, å bunnstoffet skulle selvfølgelig være lilla! Søte ble de ihvertfall!! :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...