søndag 27. november 2011

Hviit ønskeliste

Hviit.no har advendskalender i bloggen sin ;)
Hver uke kan man legge inn sin ønskeliste og være med i trekningen for å få et av sine gaveønsker oppfylt. Hviit har så utrolig mange nydelige ting i nettbutikken sin, og alle de sort/hvite treffer meg midt i hjertet. Skulle gjerne hatt alle disse tingene under juletreet i år, men det er vell å være litt optimistisk; men jeg håper min kjære mann tar en titt her hvis jeg ikke skulle vinne noe :)
Tine K kruset og skålene har jeg siklet på lenge, men de har vært utsolgt en stund; gleder meg til de kommer inn igjen!! Pynteputene med ansikter på er så utrolig tøffe og hadde passet perfekt i den nye sofaen vår! *drømmedrømme*

Her kan du delta med din ønskeliste også!

Ble to kjappe innlegg fra meg denne søndagskvelden.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...