mandag 28. november 2011

DIY Davidstjerner

Å dra naturen inn i stua er virkelig i vinden denne høsten og ikke minst jula!
Jeg har lyst til at årets jul skal bli preget av dette og har planer om en hvit og naturlig jul (hvis vi rekker å pynte da).
Noen nisser sniker det seg alltid inn, for de ligger jo i juleeskene, men noen tradisjoner må vi jo ha :)

Jeg synes TineK sine davidstjerner er så pene, å i går da jeg gikk forbi melkespannet på trappa med pilkvister i, dro jeg med meg noen inn i stua og satte igang å lage mine egne.

Jeg lagde tre store stjerner som skal få henge i overbygget til utgangsdøra vår og jeg lagde også noen små stjerner som jeg skal pynte kuvertene på julebordet med! Nydelige ble dem om jeg skal si det selv :)

Veldig enkle å lage også. De store surret jeg sytråd rundt og de små brukte jeg limpistol på.




An-Magritt og Helt Enkelt har også laget stjerner av kvister. Nydelig med lys-slynge rundt!
Kom deg ut i skogen å plukk kvister før snøen kommer ;)

8 kommentarer:

  1. Kjempefine!!!
    Jeg har også laget stjerner selv - flott og dekorativt både ute og inne!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. De var kjempefine!!

    Jeg laget noen slike stjerner i fjor.
    De er så dekorative ;)

    Stor klem til deg!
    :)

    SvarSlett
  3. superduperfine!
    har plukket ja :0)

    *klem fra meg

    SvarSlett
  4. Jätte-jättefina! Har en plan om en sådan också. Får se om jag kan ta mig ut nu i veckan. Kramar Kicki

    SvarSlett
  5. Lekkertsmekkert! Burde tenkt på det då vi skar av halvparten av kastanjetreet vårt - masse fine, rette greiner!

    SvarSlett
  6. Stjernene dine ble så lekre!
    Så enkelt og så vakkert kan det gjøres. Ha en fin kveld, vennen min.

    SvarSlett
  7. Kjempe fine stjerner, tusen takk for tipset!
    Koslig blogg du har,her kommer jeg tilbake :)
    -Beate-

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...