torsdag 27. oktober 2011

Manolykke



Tusen takk for fantastiske kommentarer på forrige innlegg, dere er så søte :)
Er slike kommentarer som gjør det så gøy å ha blogg, dele og få tilbakemeldinger. Blogging hadde ikke vært det samme uten dere folkens! *smask*

En ny manokopp har flyttet inn i kjøkkenskapet.
En ny manofavoritt! 
Den ligner på den gamle pastellblå fargen, men er en anelse mer grå og dus.
NYDELIG ♡♡
Det som er enda bedre er at de har fått inn mano servicet på Rafens, så nå slipper jeg å reise til oslo hver gang jeg vil unne meg en ny manokopp! :)


3 kommentarer:

  1. Blogglandia er et herlig land!!!
    Flotte disse koppene - jeg har også en slik blå og andre farger! De er nesten som sukkertøy!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. ja vi elsker å blogge…nettopp pga. alle rause folka her inne, noen ganger blir jeg helt rørt av alle fine ordene!
    Mano har en fantastisk anatomisk design!
    ..og de søteste barnehender kan også holde ser jeg:)
    klem fra meg

    SvarSlett
  3. Det er så koselig med bloggingen, i alle fall når man får så utrolig flotte kommetarer og tilbakemeldinger på det man gjør. Da føler man at man har gjort noe riktig, og får virkelig driven videre ;)

    Manokoppen er kjempestillig, gratulerer!
    Søte barnehendene da... *smelt*

    Klem Ida
    :)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...