søndag 4. september 2011

Planker og peiskos


Det er høst i luften! Jeg elsker lukten av høst.
Luften blir så frisk og rå.
Men det er også kaldere i huset, så idag har vi fyrt i peisen.
Jeg er så glad i peisen vår, men den rå mur-looken bak.
Jeg elsker peiskos, og vi har mengder med kapp fra husbyggingen.
så nå blir det "bål-lukt" i huset fremover og høsten har kommet !

*ELSK*

Jeg ser at det har kommet nye følgere i det siste *jippii*
Det nærmer seg 100 følgere, så nå må det planlegges give away snart!
Bloggingen hadde ikke vært det samme uten lesere, kommentarer og følgere!
*løw yah*

Ønsker deg en fantastisk kveld.

8 kommentarer:

  1. Ahh, enig med deg! Det er noe spesielt med den høstluften som er litt ekstra herlig. Og peiskos er jo bare godt, smyge seg litt ekstra godt inntil mannen, krølle tærne under et pledd med en kopp kakao eller en god film. Det er livet!

    Håper du har hatt en god helg :)

    SvarSlett
  2. Ja ! Å tenne opp i ovnen og se flammene er KOS :) Likte ovnen deres . Og den røde stolen i bakgrunn var kjempefin :)
    Tusen takk for at du ble med på min GA :)

    Klem fra Janne som gleder seg til din GA ;)

    SvarSlett
  3. Stilig peisovn! Og lekre Egget i bakgrunnen da... *smelt* :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig den peisen er! Elsker at formen. Og kan tenke meg at den varmer godt. Herlig på kalde dager.
    Herlige bilder du tar.

    Loveju! ♥

    SvarSlett
  5. Vilka härliga bilder! När man ser det där känns det inte helt fel att hösten är på väg, trots allt... :-)

    SvarSlett
  6. Jeg la også merke til den kule stolen din...;)

    SvarSlett
  7. Kan kjenne stemningen ut i fra bildene <3

    PS Er det med på min Give away, søte kjoler til vesla kan du vinne :) En i flott vintage stoff også.

    SvarSlett
  8. Ja nå ser jeg at de likner. Fin i formen. Fin vedkasse også, har tenkt tanken. VAnskelig å velge/finne en fin/smart/lur/stilig kasse... Men en slik kan man jo alltids lage. Fin høst til deg! Enig med du. Høsten er deilig. Men her nord vil den ikke helt slå til enda. Varmt og fint. Og ganske greit det. Vinteren er lang nok som den er så fyring blir det tidsnok.

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...