mandag 15. august 2011

Så ble det brunt!!


Blir litt lange pauser mellom blogginnleggene om dagen, men det er rett og slett så mye som skjer at når kvelden kommer å jeg dumper ned i sofaen er det godt å bare slappe av!
Dagene løper avsted, men vi får utrettet mye takket være god hjelp.
Min kjære onkel er på besøk og med god gravermaskin-ferdighet har han nå planert hele tomta vår, drenert gamledelen av huset og gjort klart for verandabygging når den tid kommer.
Han skal også grave grop til hekk for meg slik at vi slipper å slite oss ut med spade og krafse når 100 hekkplanter skal i jorda og jeg har fått plantet 4 flotte frukttrær i igjen.
Er så utrolig takknemlig for arbeidet onkel-A har lagt ned for å hjelpe oss, å jeg vet ikke å få takket nok.
Litt kravstor har jeg nok vært, så må si at han har vært utrolig tolmodig også :) hihihi. (Å takk til Tante-H som lar oss låne onkel-A noen dager :) William er også utrolig fornøyd, for han har fått vært gravemaskinfører og revet ned et stooort furutre i hagen vår. Det er lykke for en liten guttekropp!

Nå er hele tomta vår brun og utrolig gjørmete, så nå er det like greit at høsten står for tur. Blir ikke mer hagekos utenfor dette hjemmet før til neste år. Men da får vi masse plass til fotballspilling, grønn gressplen, markblomster, løping, kanskje en lekehytte og en stooor deilig veranda å nye kaffe og kanelboller, grilling og gode venners lag. Jeg gleder meg!

Skal prøve å komme sterkere tilbake til bloggen igjen SNART!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...