onsdag 10. august 2011

Supert bloggtips


Søsteren min har tatt steget ut i bloggverdnen for å dele all sin kunnskap, for å inspirere familier til å spise sunnere og dele gode matoppskrifter. I bloggnavnet "Supermat for barn" ligger vell målgruppen hun sikter mot, men jeg synes oppskriftene er like fine til stor som liten! Jeg handler mye supermat og matvarer til husholdningen vår på Iherb, utrolig mye billigere enn å handle i norske helsekostbutikker, selv om jeg også støtter den lokale helsekosten i ny og ne. Hvis du har lyst til å handle på Iherb kan du bruke rabattkoden min FAF681 ved utsjekk å få 5% rabatt på det første kjøpet. Selv handler jeg alltid for under 200 kr for å slippe tollavgifter. Bedre med mange små pakker, for portoen er lav! Supersøsteren min linker ofte til produktene hun bruker og til hvor de kan kjøpes. Så vil du inpireres til en sunnere hverdag så anbefaler jeg å besøke bloggen Supermat for barn der finner du oppskrifter på sunne saftiser, hvordan du kan lage ditt eget sjokoladepålegg, supersmoothies, syltetøy og fine middagsoppskrifter. Selv er jeg stor tilhenger av smoothies for det er så utrolig mye godt man kan blande sammen og utrolig mye tettpakket næring man kan tilsette for litt ekstra energi, og det trenger man jo nå som høstmørket vil snike seg på!!

Her høljer regnet ned og bolledeigen står til heving ;) 
Hihi, ikke akkurat i supermatens ånd, men man må kose seg litt ekstra når været er grått og trist, så får man positive assosiasjoner til gråvær og regn også.
Hermine sover formiddagsluren sin så jeg og William sitter nå med hver vår tekniske duppedings på fanget å slapper av ;) INNEKOS.



7 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig blogg du har! Jeg har tittet litt nedover og latt meg inspirere.

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for bloggtips, det skal formidles videre. ;-)

    SvarSlett
  3. hei på deg.
    stolen er laget av metall(rammen rundt) og robust plast....så ja de trådene er ¨myke¨, og den er veldig god å sitte i!!! jeg er storfornøyd!
    klem

    SvarSlett
  4. For en fin ide å starte en sånn blogg!
    PS: Din fatboy/tjukkas ligger på LidenSkapelse, se om det ser riktig ut :)
    God lørdag til deg!

    SvarSlett
  5. http://lidenskapelse.blogspot.com/2011/08/tjukkas.html

    SvarSlett
  6. A beautiful blog you have!!!
    Hugs,Yvonne

    SvarSlett
  7. this looks soooo delicious, hughs Anja

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...