tirsdag 12. juli 2011

Skogens gull



















Jeg og barna har vært i skogen idag. Vi er heldige å har gangavstand til skogen, men det er ikke så ofte vi tar turen. Hermine begynner å trives mer og mer ute å utforsker mer enn gjerne nye steder. Helt topp å bli plassert midt i en blåbærtue mens jeg og William plukket blåbær.

Jeg vil at slike stunder skal minnes som koselige, så jeg passer på å ikke plukke for lenge slik at han blir lei. Men vi fikk nok i "posen" (william ville absolutt plukke i sin nye NESSIE-pose som han hadde fått i skottland) til å lage oss litt deilig rørt syltetøy.

Til nyrørt blåbær hører pannekaker med, å vi har kosa oss med deilig deilig kveldsmat!
Pannekaker, blåbærsyltetøy og iskald melk! Hverdagslykke!


5 kommentarer:

  1. Ah! Dette så deilig ut :) Ingenting slår pannekaker med nyrørt syltetøy :))
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Perfekte barndomsminner, perfekt hverdagsglede... :-))

    Ha en fin dag i dag også. Klem

    SvarSlett
  3. Så bra med hygglige stunder som deles med fine barn!! Bær og sommer hører sammen!

    SvarSlett
  4. Så deilig at blåbæra begynner å modnes nå! =)

    SvarSlett
  5. Nå ligger du på min bloggrull og!!

    hva med blåbærsorbet?!?! :)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...