fredag 8. juli 2011

En hund i hus


Før Hermine ble født hadde vi to herlige hunder. En Rottweiler valp og en chihuahua.
Morsom kombinasjon, jeg vet! :)
Som barn var jeg veldig allergisk mot hunder, men har vokst det av meg i voksen alder.
Hermine viste seg å arve allergien og ble fryktelig tungpustet inne i huset vårt.
Vi hadde mange runder med oss selv, med leger, astmaforbundet og fikk venner til å passe hundene i perioder for å se om det virkelig var allergi Hermine hadde.
Vi fikk anbefalinger om å kvitte oss med hundene for å unngå at hun skulle utvikle astma i oppveksten.
Utrolig tung dag da hundene forsvant, men heldigvis har vi fått plassert dem hos venner av oss, 
så vi vet at de har det fantastisk der de er nå. Mindre støvsuging har det også blitt, haha.

Men tilbake til familiens nye hund! En herlig Brioklassiker. En Dachs.
Denne synes jeg er så utrolig lekker, å jeg må innrømme at jeg kjøpte den mer for å dekke mitt behov enn ungene sitt. Det gjør ingen ting for meg om denne ikke blir ryddet opp, og at den "flyter" litt på stua. :)

Veldig allergivennlig er den også! Kan anbefales.

Blir ikke mye blogging fra denne fronten om dagen. Vi koser oss med late sommerdager og gleder oss til besøk av foreldrene mine som kommer ikveld.
Mamma er en rydde-motor og har en fantastisk evne til å få ting gjort  en fei, å jeg vet hun har planer for loftet vårt! Så utrolig godt med litt hjelp!!

Klemmer fra meg!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...