søndag 19. juni 2011

Kjoler på veggen

























































Jeg har laget et par sommerlige kjoler i deilige stoffer!

Det blir ikke tid til så mye sying som jeg skulle ønske med små barn i hus, men når jeg først kommer i gang er det så utrolig kjekt! Alt fra fargevalg, stoffkombinasjoner, applikasjoner, nye utfordringer og monteringen av plagget; og resultatet blir aldri likt. Tror jeg kan telle på en hånd de plaggene jeg har sydd som er like!

Det var jo slik bloggen ble til. Jeg ville ha et samlested for alle syprosjektene mine, slik at jeg kunne bla tilbake å mimmre. Men så lærte mamma og bestemor seg internettlivet og jeg fortsatte bloggingen og la inn bilder av barna og familiekos! Nå under husbyggingen vår har bloggen fått større og større input av interiør-relaterte innlegg, å leserne mine har blitt fler.
Det er så utrolig fint å ta bloggrunden innom mine faste bloggfavoritter og igjen oppdage nye blogger som gir meg inspirasjon. Kommentarene jeg får her på inne gjør det hundre ganger morsommere å blogge og jeg smiler hver gang jeg ser at det har kommet en ny kommentar :) Takk alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Så fine kjoler! Du lager så herlige og fargerike ting, mye tøffere enn meg som ikke tør blande knæsje farger. Inspirert av turen til Paris? Den ene ser jo ut som den er snehvit sin :D (min favoritt er den andre, hihi)

    SvarSlett
  2. Fine kjoler du har sydd:),
    syns også den ene ligner snehvit sin:).
    Klem

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...