onsdag 22. juni 2011

Bursdag og frokost with a twist!























































Hipp hipp hurra for verdens beste kjæreste som blir 35 år idag!
Jeg får kalle han kjæreste fortsatt siden vi ikke er gift enda (selv om vi er godt innbodd).
Jeg hadde lyst til å gjøre litt stas på bursdagsbarnet, og for en stund siden så jeg noen supersøte "tags" inne hos Melis og mi og selv om de er beregnet på weekend-frokost-kos brukte jeg flere av lappene under dagens frokost! Sambo koste seg da han leste alle de søte lappene, drakk ferskpresset juice og spiste rundstykker med deilig pålegg! Skal ikke så mye til for å lage det litt ekstra koseligt!
Så takk til melis-bloggen for fantastisk inspirasjon og søte tags.

Vi har hatt besøk av svigers og onkel-snekker med sønn har vært på middag, cupcakes og kaffe ble det også! Nå blogges det fra sambo`s nye godstol som var bursdagsgaven hans. Vitesse fra bolia!

11 kommentarer:

  1. Gratuler R fra oss da :) Ser ut til at dere har hatt en koselig dag :D

    SvarSlett
  2. Så koselig :) Det er ikke så mye som skal til for å piffe opp hverdagen litt :)
    Skulle egentlig gjort det litt oftere.......

    SvarSlett
  3. Så smart og koselig med disse lappene! Det var jo kjempesøtt! Gratulerer med kjæresten!

    SvarSlett
  4. gratla med kjæresten:) og ny stol:).

    Ugla kom i går, tusen takk, den er kanonkul, den har fått plass i sofaen på kjøkken:).
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei!!! Takk for fine kommentarer:) Alfabetdynetrekket fant jeg på en bruktbutikk ja! Har aldri sett det før, og det er litt spesielt siden det er engelske ord :) Kjempekoselig frokostbord du har dekkt!! Så fint med små lapper med budskap! Legger meg til som følger jeg :) KLEM.

    SvarSlett
  6. Gratulerer til din kjære ღ
    NYDELIGE og stemningsfulle
    bilder, så vakkert...
    Ha en fortsatt fin uke :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Hei!Gratulerer til mannen i ditt liv!For en herlig blogg du har:) Nå skal jeg kikke mer her inne:)

    Klemmer til DEG!!!:)

    SvarSlett
  8. Hei igjen! Nei jeg bodde på Sofiemyr/Granholtet i 7 år. Da var jeg nabo med Monica;)

    Nå bor vi i Drøbak:)
    Men jeg jobber på Kolbotn da..
    Rafens;) Stikk innom en dag da vel;)

    Klemmer

    SvarSlett
  9. Heisann! Så smart! Tusen takk for tips :-)

    Ønsker dere en riktig fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  10. Begynte å jobbe der i april. Skal overta som butikkleder der i august;) Så da blir det 110% jobbings;)

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Ps. Har kikka masse på bloggen din nå!Helt herlig!

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...