søndag 5. juni 2011

kjøkken-dymo

























































Jeg har blitt inspirert av andre blogger til å drive litt dymomerking på mitt eget kjøkken også. Ikke bare er det praktisk at alle vet hva krukker og glass inneholder, men jeg synes det er utrolig kult, det gir et løft til krukkene!!
Tre glass fra ikea har fått dymo-tape og det blir sikkert mer etterhvert. Dymoen min har jeg kjøpt på claes olsson for en hundre lapp.

Idag er det kylling med tomater og creme fraiche på menyen etter inspirasjon fra trines matblogg, så basilikumen min blir nok ikke like frodig og fotogen etter den middagen, men vakker er den der den koser seg i kjøkkenvinduet ;)

6 kommentarer:

  1. Dymo er bare kjempedigg :) Har nok gått litt amok med den jeg også.....
    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  2. Så smart å merke med Dymo, stilig ble det også.

    SvarSlett
  3. Dymo du er min aller bestevenn, Dymo skal vi leke litt igjen!
    Aldrig feil med Dymo!
    Kram

    SvarSlett
  4. Ja jeg ønsker meg slik ;)
    Forsatt fin mandag!

    SvarSlett
  5. Tror ikke det er lurt at jeg skaffer meg ei slik maskin - da blir vel alt merket med slike lapper... hehe...
    Men kult er det! =)

    SvarSlett
  6. veldig fint! er skriften litt "utstående"? får du kjøpt slike kasetter på claes også?? svar gjerne på mail: mari.eriksen88@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...