lørdag 4. juni 2011

Litt mer stæsjing i tv-stua.

























































Bildelister er så flotten synes jeg! Utrykket kan varieres i det uendelige.
Man kan bytte bilder, pyntegjenstander, farger og rammer etter årstidene eller rett og slett la humøret bestemme hvem som skal få pryde veggen ;)

Jeg har lånt pappas gamle familiefotografier som han har hatt liggende på loftet vårt etter at vi var i begravelse hos bestefaren min. Jeg elsker sort/hvitt bilder og synes det er sååå koseligt å kunne ha barndomsbilder av pappa, besten, besta og oldeforeldre i kombinasjon med nyere bilder av mine egne barn. Bildelista er fortsatt ikke helt slik jeg ønsker, så noen fler familiemedlemmer skal opp etter hvert.
Men er veldig fornøyd med å ha fått bildelister på veggen.
Tvstua ble hakket koseligere og den stjeler litt av oppmerksomheten fra giga-tv`en vår.

Takk for at du titter innom, kommentarene som dere legger igjen her hos meg gjør det så utrolig mye koseligere å dele interiør-nerding og hverdagsøyeblikk!

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Herlig med gamle bilder.
    Skaper en fin og personlig stemning i rommet.
    Ser du har flotte bilde/maleri (?)
    over sofaen i tv stuen din.
    Det var utrolig fint! :)
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  2. Heisann. Takk for besøket på bloggen min. =)
    Det er så flott at folk tar vare på gamle bilder og faktisk "henger" de opp. Lur måte å lage slike lister, da. =) Så slipper det å bli så masse huller i veggen og man kan lette bytte ut etter ønske! =)
    Klem =)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...