lørdag 9. april 2011

Puff daddy og barn





Jeg har kjøpt meg digre garnnøster som skal bli til en puff daddy og puff daddys baby .
Er ikke ofte jeg strikker, for jeg liker ikke langsomme prosjekter, men med dette supertykke garnet og pinne nr 10 tror jeg selv jeg skal klare å fullføre! Jeg digger puffene fra Christien Meindertsma men har hørt rykter om at de er griiisedyre og jeg vet heller ikke hvor de selges, så når jeg kom over en overkommelig oppskrift på Pickles sine sider kjøpte jeg garn!

3 kommentarer:

  1. Fine fargar, og det blir spennande å se puff daddy m/baby :-)
    Me bestilte glassveggen hos ein lokal glassmester (Kalland glass). Veldig bra!

    SvarSlett
  2. Så stilig denne puff daddy puffen var ;) Det var noen herlige farger du har valgt . Så fin blogg du har :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Absolutt overkommelig prosjekt =) Har ikke prøvd spesialgarnet, men strikket pickles sin puff med tre tråder eskimo, tror jeg det var, for 3- 4 år siden. Morsomt, man føler seg litt som en liten playmo-dame, med kjempedigre pinner og strikketøy i fanget. Tvi-tvi
    Mvh Siv

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...