tirsdag 12. april 2011

Frk.Periode


Nå tenker jeg ikke på kvinners måndtlige gruff, men på meg selv, haha.
Jeg tenkte på det da jeg spiste frokost idag at hele livet mitt har jeg vært et periodemenneske.
Mamma har kommentert så mange ganger opp gjennom oppveksten min at "du skal ha med deg alt, så er det en kort periode, så gidder du ikke mer". Dette fikk jeg ofte høre da jeg kom hjem fra skolen å ville være med på volleyball, så tennis, så fotball, så korps, så ville jeg spille piano, ha snowboard, så var det slalomski. Jeg fikk som regel være med på aktivitetene, men som alltid var det en kort periode så gikk jeg lei!

Nå i voksen alder "lider" jeg av det samme. Jeg klarer ikke store prosjekter når det kommer til hobbysyssler. Jeg må bli relativt fort ferdig ellers går jeg lei.
Jeg strikker i perioder, syr i perioder, scrapper i perioder, tester bakeoppskrifter i perioder og maler møbler i perioder.

Men jeg må bare innfinne meg med at huset mitt er litt for fullt hele tiden, for jeg må alltid ha flere prosjekter på gang.

Jeg er nok bare født sånn. ;)

1 kommentar:

  1. Hei!
    så fin blogg du har, fine bilder!!
    jeg er også periodemenneske;-)))
    syr natt og dag i perioder, så stopp!
    he he...
    ha en fin dag i drittværet:-)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...