onsdag 16. februar 2011

Strikkeoppfordring!

Jeg kom over en koselig blogg om et utrolig flott prosjekt!
Et lappeteppe prosjekt der de oppfordrer alle som kan strikke
til å sende lapper, remser eller hele tepper som skal varme små kropper
på Okhaldunga sykehus i Nepal. Sykehuset ligger høyt oppi fjellet og behovet for
varme ulltepper i vinterkulda er stor!

















Så kan du strikke og har restegarn liggende i en kurv, så strikk en lapp eller ti og send til damene bak prosjektet! Bloggen med mer informasjon heter Nepaltepper og informasjon om prosjektet og lappene finner du her

Jeg skal hvertfall finne frem strikkepinnene, siden det eneste mine strikkeferdigheter duger til er å strikke lapper vil jeg hvertfall bidra! Blir varm i hjerterota av slikt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...