søndag 20. februar 2011

Pastell Krakk

Vi holder på å bygge på huset vårt i disse dager! Det blir stort og flott!
Jeg gleder meg som et barn til å kunne flytte inn der, men før den tid kommer er det MAAANGE valg som må tas! Gulver, vegger, fliser, kjøkken, trapper etc etc etc. lista er så uendelig lang og for hvert valg som blir tatt står det hundre til i kø.

Når dagen kommer å vi kan flytte inn i det "nye" huset vårt er det enda flere valg som kommer.
Møbler.... det er utrolig vanskeligt altså. Skal man beholde alt man har, hva skal kjøpes nytt. skal vi male noe slik at det passer litt bedre inn i den nye stilen?

Slik vi har det i dag er det flere mørke tunge brune møbler.
Jeg er veldig glad i møblene, men de vil ikke passe helt inn i stilen vi ønsker oss i det nye huset.
Så nå har jeg tatt malerkosten fatt! Jeg skal eksperimentere på noen småmøbler først.
Og denne krakken ble først ut! Knerten var ikke så fornøyd med at krakken hans ble lilla/rosa, så jeg har lovet han en blå krakk også! ;)


Fargen ble nyydelig og jeg elsker kombinasjonen av pasteller, sort og hvitt.
Sort og hvitt blir bunnfargene i det nye huset vårt, men vi vil også bruke mye grått og litt bruntoner.
Pasteller og fargerike innslag vil jeg også ha for å gjøre huset litt mer personligt!
Jeg GLEEEDER meg, å jeg elsker å gjøre gamle møbler "nye" ved hjelp av noen malerstrøk.
Jeg skal knipse noen bilder av påbyggingen en dag! 

Ha en strålende søndag!

3 kommentarer:

  1. Heisan!
    Takk for koselig hilsen!
    Krakken ble helt nydelig, jeg elsker denne syrinfargen.
    Spennende med flytting, mange valg og nye muligheter! Flott å kunne male møbler man allerede har synes jeg for å skape et nytt intrykk og en annen stil.
    Ha en glad dag!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  2. Denne krakken kjøpte vi i helga også, tenkte å male min hvit :) Gleder meg til å se hvordan dere får det i "ny"huset!

    SvarSlett
  3. Flott med flere ideer! Mange muligheter med denne krakken, se bloggen min for flere ideer :)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...