mandag 21. februar 2011

Storebror er god å ha!

Har nettopp vært på foreldresamtale i barnehagen!
En av kommentarene vi fikk var at Knerten var veldig flink med de minste barna,
og at han var et godt forbilde for de andre i barnehagen når det kom til
oppførsel og tilnærmelse til de minste!

Disse egenskapene får vi også se hjemme!
Nå som han har blitt storebror virkelig koser han seg med forskjellige oppgaver
han blir tildelt!
 

Han liker å "klare" selv, så under denne matseansen ble det litt gris, men det
er jo det som er morsomt, haha.
Er så stolt av storegutten min! Tenk, 5 år allerede og til høsten er han skolegutt.

Blir spennende å se om han er like villig til å hjelpe til når han er 10år 
og får beskjed om å støvsuge eller løpe ut med søppla. jeg har mine tvil :)
Lillesøster trengte flere omganger med kluten etter inntaket av deeeeilige blåbær
som mimmi har plukket til oss i nordnorge.
Og Knerten var nok ikke helt ren han heller! ;)

3 kommentarer:

  1. Takker for utrolig koselige ord inne hos meg..
    Her var det stemningsbilder idag*s*
    HERLIG ;)

    SvarSlett
  2. Knerten er en FLOTT storebror! Og lillesøster har blitt så stor!
    Håper på å få se dere snart. Loveju!

    SvarSlett
  3. Takk igjen for gode ord hos meg.
    Og du, du vet at jeg bare elsker deg!

    love

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...