mandag 21. juni 2010

Wææh jeg glemmer meg helt bort!

Blir år og dag mellom hver gang det kommer et nytt innlegg fra meg her. Nå som jeg syr så lite glemmer jeg helt å oppdatere om hverdagslige små lysglimt fra vår front, men jeg skal ta meg selv i nakken, å prøve å bli flinkere til å oppdatere litt ;)

Jeg har jo verdens sprekeste, herligste lille god gutt som fortjener å vises litt mer frem! Han er virkelig en gutt med sterke meninger, så det er ikke alltid han er i det rette hjørnet når det kommer til å bli fotografert, å han er hvertfall ikke like lett å bestikke for en fotosession lenger! Trampoline tror jeg aldri går av moten, å knerten ELSKER å hoppe hver gang vi er på nebba på besøk hos sambo sin mamma, så jeg tror nok det blir investert i en lignende når påbygget her er ferdigt og hagen ikke lenger ser ut som et katastrofeområde! Har visst MYE jeg kan blogge om fremover her skjønner jeg, hihi vi kjeder oss hvertfall ikke!

Bilder av den deilige familien min har det blitt en del av i det siste, og vi har vært heldige med været. Jeg er rimelig høygravid om dagen og alle gjøremål blir tyngre og tyngre, men redebyggingen her i huset er alikevell godt igang!
Skal blogge litt mer om det senere. for nå skal vi ut i godværet!
Knerten blir hentet litt senere av pappan sin; da de skal på Williams første fotballtrening. Er kjempespent på hvordan det går, for knerten er så egenrådig når det kommer til fotballspilling, regler og hvordan han skal ha saker og ting for å gidde å bli med; men det går kanskje lettere når en "trener" utenfra er med å veileder! Tror han gleder seg masse hvertfall, å jeg vet at det venter en VIF-drakt på han når han skal på treningen! Farmor har vært i sjappa ;) hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...