mandag 19. april 2010

Kravlende maur på en sprek liten kropp!

Har sydd litt til knerten igjen.
Nå som han har blitt så stor så blir det lenge mellom hver gang syprosjektene er planlagt til han, rett og slett for at jeg har så lite mønster i hans str og fordi at H&M joggebuksene er perfekte i barnehagen. Så da måtte jeg sy noe som kunne matche litt til triste grå joggebukser.

Jeg hentet knerten i barnehagen her om dagen, og fikk rett og slett dårlig samvittighet da jeg så at han hadde en tykk fleece/bevernylons vinterlue på seg. Vårlufta er jo ganske så kvass, så uten lue er det vell ikke så heller. Så nå skal jersey restene mine gå til enkle luer til knerten! Synes maur-lua ble veldig kul, å alt falt i smak hos en stolt liten gutt i dag tidlig da han skulle til barnehagen!!



1 kommentar:

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...