torsdag 1. april 2010

Fantastisk påskevær...



Snøen forsvinner og det passer meg utmerket, for nå er jeg klar for varmere dager og muligheten til å bevege meg ute. Bekkenløsning og syp snø er ingen god kombinasjon!

Påskeværet vårt er fantastisk om man liker å plaske i sølepytter!
Etter en lang spasertur i går, ville knerten leke i sølepyttene utenfor huset, så vi fant et par barkbåter å lekte mammabåt og babybåt.
Kliss våte helt inn til huden ble vi begge to selv om vi var godt kledd. Men morsomt var det!! :) det finnes ikke dårligt vær, bare dårlige klær kan jeg signere nå.. hehe

1 kommentar:

  1. Sporty av dere må jeg si, minsten lurte også på om han kunne få gå ut å leke i sølevannet i dag, men siden han akkurat har blitt frisk så fikk han ikke.

    Søt W er da, den vordende storebroren! :)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...