fredag 1. januar 2010

Islykter skaper virkelig stemning :)

Jeg fant innspirasjon til dete hos den gode feen, altså på bloggen, link ligger til høyre. Jeg tenkte at dette måtte være det perfekte prosjektet for meg og knerten i romjula!
Noen av lyktene har vi lagt farge på, og det gjøres enkelt ved å blande konditorfarge eller vannmaling i vannet før det fryses.
Jeg har bare brukt 10 litersbøtter som jeg fylte halvfulle med vann og frøs ned over natta (ute i sprengkulda)
På morgenen tok jeg bøttene inn i badekaret å slo med en hammer på toppen/midten av bøtta til det ble hull og jeg kunne tømme ut vannet i midten. Så dro jeg islyktene mine ut av bøtta å satte dem fint på trappa. en grønn, en rød og to blanke

I går kveld når vi var ute tente vi lys i lyktene våre og stemningsfullt ble det virkelig! Og best av alt, vi har laget dem og det er helt gratis
Slik ser den røde ut.

Slik er stemningen på trappa vår :)

Og slik skinner de i mørket, fine ikke sant?


Og til slutt vil jeg ønske alle sammen et godt nytt år, Måtte det bli fantastisk!
Jeg gleder meg hvertfall !!!

1 kommentar:

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...