onsdag 23. desember 2009

Luke nr 23


Nå er det jul i stua.. Jeg klarte ikke å holde meg til en jul uten gardiner og bare sølv, lilla og hvitt..
Ble lixom ikke helt jul her uten litt rødt og nissene mine :)
Så nå er det hengt opp julegardiner i kjøkkenkroken min og nisser er satt frem i kriker og kroker :) Juletreet er tatt inn og pyntet med sølv, hvitt og rødt og pakkene har tatt plass under det. Så nå kan jeg sette meg tilbake og nye julefreden :)

Dagen i dag har også gått til julens store innkjøp av mat og jeg hadde planer om å kjøpe en fin blomsteroppsats som kunne stå på sjenken i stua, men det trengte jeg ikke, for en av våre faste og aller hyggeligste kunder (fra strømmen) kom innom med en nydelig oppsats til meg og kjærsten å takket for et flott år med super service! Jeg ble utrolig overrasket og ikke minst glad!


God Jul alle sammen! Måtte morgen dagen bli fantastisk, men god mat, familie og masse pakker :) Vi skal feire alene her i julen, uten familie rundt oss. Men det blir litt godt også! Fint med litt egne tradisjoner når man har barn!
Så imorgen skal vi stå opp å spise en deilig frokost, se på julebarnetv og før lunsj skal vi nok ut en tur med hunden, å jeg har lovet knerten å dra han på akebrett om snøen tillater det !

GOOOOOD JUL! ! ! ! !

1 kommentar:

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...