lørdag 12. desember 2009

Luke nr 12.



Karmen, min kjære rottis, ligger her langstrakt på gulvet å venter på jula :)
Tiden der det faller noen ekstra godbiter på de firbente i familien også! Kakesmuler som faller på gulvet, middagsrester med ribbe, medister og saus... rene luxusen for en som bare får tørrfor i skåla til vanlig :)

Denne helgen har jeg besøk av jonas, søskenbarnet mitt og kompisen hans. De skal på Inflames konsert i oslo imorgen, å det er kjempekos å se "lille" gullgutten min (som har blitt 15 år, iiiixxxx) igjen! Husker han aller mest fra han løp rundt med smokken i ene handa, ropte dadda og ELSKET å herje..

Kos er det hvertfall, å får håpe det gjentas snart igjen! Karmen ble også superglad for besøk å var så heldig å få gå 1,5 timer på kveldstur med besøket! Tror jonas er litt forelsket også! Han sa "æ har aldri kunne tænkt mæ en rottweiler før æ møtte ho Karmen" ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...