søndag 13. desember 2009

Svart senker natten seg..





Lucia er snart over. Natten har senket seg i stall og stue og lussekattene til morgendagens feiring i barnehagen er ferdig bakt!
Er så stolt over knerten.. fikk litt sjokk da vi kjørte bil i helgen å han sang luciasangen for full hals i baksetet! IMPONERT!!! Idag har vi til og med ringt til mimmi og besten for å gi den litt luciastemning over tlf i form av allsang, altså jeg og knerten!

Har fått pakket de siste julegavene som skal sendes slik at mottakerne slipper å stresse til postontoret på julaften, eller blir skuffet for at posten ikke kom frem!

God natt folkens, håper luciafeiringen har vært strålende. Her koser jeg med med tre lys i advents"krukkene" mine og amaryllisen min er i full blomst!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...