mandag 21. september 2009

Pingu dots!

Jeg fikk en bestilling av en søt søt dame her jeg bor. Hun er gravid, og som de fleste kommende mødre i ventetiden, så elsker også hun å shoppe. Jeg har sydd en pitteliten dress i den deilige luxuxfleecen til stoff og stil. Den er bare så fantastisk myk og deilig, men et MAKKVERK å klippe i! Små små lo overalt. Men hva gjør man vell ikke for å glede andre :)



Under min stoff og stil tur kom det jo som vanlig litt ekstra i kurven, deriblandt pingvinene på buksa nedenfor, jeg kunne ikke vente med å ta stoffet ibruk, så jeg lagde en bonus til søteste gravid-damen!
Jeg husker selv da Knerten var nyfødt at jeg ikke brukte stort annet enn strømpebukse og body i spedbarnstiden, men denne buksa er både myk, tynn og utrolig behagelig på en gang, så jeg håper den blir godt brukt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...