tirsdag 22. september 2009

Til heder og ære for en vif supporter :)

På fredag hadde jeg kjemoekoseligt besøk av to fantastiske damer fra barselgruppa mi.
Vi sees ikke så ofte, men det er alltid like koseligt å se dem igjen!

Line har fått en liten gutt igjen, lille Ludvik! Ludvik blir nok født og oppvokst til å ELSKE Vålerenga, slik de fleste små gutter som har en pappa som er stooor tilhegenger blir!

Så når gaven til lille ludvik ble planlagt måtte jeg jo selvfølgelig ha med noen Vif elementer!
Blått og rødt ble derfor fargene på denne dressen!

På ryggen valgte jeg en flaggermus, og dressen har ribb i armer og ben!





En knytebralle ala Silje måtte også være med inni pakka, å jeg har nettopp vært på Stoff og stil å fyllt opp stofflageret mitt, så da måtte jeg jo bruke noen av de nye stoffene som ble med hjem.
Denne er i str 68.. Så da er det bare å sitte å vente til Ludvik blir stor nok, slik at jeg hopefully vil få noen actionbilder av skjønningen!!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...