onsdag 22. juli 2009

Tante gives away :)

Jeg har jo fått et nytt lite tantebarn! Min kjære bror Glenn og Rachel har fått en liten NYYYDELIG prins. Lille Jørgen!
Jeg Elsker pakker og elsker like mye å gi pakker, å det føltes naturligt å ikke bare kjøpe barselgave, men også lage noe selv. Så jeg storkoste meg på S&S da jeg skulle velge ut stoffer til disse klærne! Jørgen er ganske mørk så jeg ville bruke spreke farger til knerten :)

Landet på en deilig limegrønn luxusfleece med hvite bomber.


Grønn lin med gul ribb, denne buksa skulle matche en polarn og pyret body jeg hadde kjøpt.




Og et forsøk på de fantastiske retrobrallene. Denne gang med en blå giraff på brystet :)

3 kommentarer:

  1. Den sjiraff buksa er en av de kuleste buksene jeg har sett!

    SvarSlett
  2. Så hyggeligt da ;) Åsså du som er den heldige eier av mange kule bukser :) Jeg syr slike på bestilling også om du ønsker deg slike!!

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...