torsdag 9. juli 2009

Mine første retrobraller :)

En nydelig gutt har jeg :) å disse buksene ble han bare enda herligere i! ! !

Jeg har lenge hatt lyst til å sy slike retrobraller, men jeg har ikke no oppskrift og kantebåndsapparatet til coverpro maskina mi har ligget i pakken leeenge, har gruet med som en gal til å montere det!!

Men igår tok jeg mot til meg å fant frem chenille, mønster på selebukser, gensere og rullekniven og satte i gang :) Jeg applikerte en herlig liten middelhavsfisk på magen til buksa. Den sitter litt langt ned for jeg var usikker på hvor mye jeg måtte kutte av buksa i toppen for å få passformen fin :) Med litt prøving og feiling, måling på knerten og prøving ble resultatet ok :)

Jeg sier meg fornøyd, men neste gang skal nok fronten bli mer avrundet, overkroppen skal bli litt smalere og beina litt videre, men slike bukser blir det garantert fler av!

Jeg tok med meg coverpro maskina mi å satte meg forran tv`n å satte på instruksjonsDVDen som fulgte med maskina å satte igang, det gikk jo som en drøm, men må finne bruksanvisninga mi for å finne ut litt fininstillinger på trådspenninga.. Blir litt løkker på baksiden av kantebåndene, men jeg er stårlende fornøyd med å ha fått det til!! :) Nå kan jeg bare drese ut mine egn kantebånd til alle stretch stoffer !!! Jiiiippiiii!!!

Avslutter dette innlegget med en drøss av bilder av min deilige knert!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...