torsdag 9. juli 2009

Frustert frue

Ny og forhåpentligvis raskere design på siden min nå. Jeg har fått litt tilbakemeldinger om at det tar år og dag å få lastet opp siden min ettersom jeg brukte mal fra http://www.thecutestblogontheblock.com/ å nå blir jeg enda mer frustrert over at ikke kommentarfeltet vises under innleggene mine, Jeg som elsker kommentarer i bloggen min! De gjør meg glad :) Så jeg får håpe det dukker opp igjen snart, for jeg har sjekket alle instillingene, å jeg skjønner ikke hva som er galt!

Ikveld har jeg klippet og forberedt noen plagg til mitt søte nye tantebarn, Jørgen! Brodern sa jo en gang at han håpet han fikk familierabatt når han fikk barn, men nå skal han få en liten trådsnellagave fra meg :) Så vent å se.. imorgen blir det nok ferdig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...