torsdag 11. juni 2009

To dagers jenteproduksjon!

De siste to dagene har syånden sikkelig tatt tak i meg, så 16 bukser har blitt til.
To på bestilling og resten til snellebutikken. Er utrolig så effektiv man blir bare man får klippet opp litt på forhånd. Klarer ikke å slutte å sy før den ferdigklippa bunken er helt tom!
Har ikke fått lagt dem ut i snellebutikken enda da men det kommer. Denne gangen har jeg fått inspirasjon fra loppis, er en del nye stoffer her også, men de minner litt om stoffer som man kunne ha funnet på loppis.
Her er et lite utvalg. Bildeopplastingsknappen streika, så får fortsette imorgen :)
Den første buksa her har fått navnet Crocket og er str 104. Denne buksa stråler av sommer. Minner om sol, sitron i colaen og runde crocket baller som suser under målet sitt!
Stoffet trodde jeg at jeg var tom for for leeenge siden, men var oppe å snuste litt på loftet og en pose med det deilige solgule stoffet åpenbarte seg i en pose. Så heldigvis er det ikke tomt enda.

Festival heter denne buksa. Paisleymønster og hippietiden. Det hører hjemme på festival.
Sommern er festivaltid, å kanskje til og med denne buksa får ta turen på en festival og jenta som bærer den har store øreklokker på seg. Måtte le da jeg så nyhetene i går og en jente på 3-4 år som skulle på Bruce Springsteen konsert og hadde overnattet i telt for å komme langt frem i køen.. Da er du passelig smågal :)
Festival nr 2
Turkist og rødt er en herlig kombinasjon! Hadde egentlig lyst til å ha hvit ribb på denne buksa, men siden det ikke fantes i stoffhylla mi (im in shock) måtte det bli en annen farge og jeg lot meg rive med av Englepels og kombinerte rødt, hvitt og blått.. Nasjonalfargene ja, men tror ikke det hadde blitt så kult med turkist kryss i det norske flagg som det var på denne buksa!
Pappas bunny-applikasjon fikk også pryde denne buksa!
Nok et loppisfunn! Dette stoffet minner meg om lukten av bestas kjeller, hermetisk frukt, støv og glassflaskebrus. Nettopp på grunn av at det lukta akkurat som i bestas kjeller når jeg fikk det!
Elsker gammel kjeller lukt, serlig når det bringer frem slike minner!
Mange av bestas norgesglass (med hermetisk frukt) er nå vasket, pusset og pryder mitt kjøkken! Denne buksa har fått navnet sjøgress og finnes i to str.
Sjokolade is er den beste is-smaken! Ikke bare is, men i alle desserter er det sjokolade som høyner min liste over absolutte favoritter. Husker da jeg var gravid å satt i badekaret, syntes synd på meg selv og spiste is med peanøtter, nonstop og selvfølgelig SJOKOLADE saus! Det var tider det :) denne buksa har ikke overaskende fått navnet "Sjokoladeis"



To be continued!!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...