lørdag 6. juni 2009

Gammel duk ble tøff bukse

Ingen hemmelighet at jeg er tilhenger av stoffer med sjel. Gamle duker har historier, ihvertfall kan man tenke seg til historier.

Besteforeldre som drikker kaffe av skåla og dypper sukkerbiten sin i kaffen, over denne duken.
Små gutter som spiser frokosten sin, over denne duken
En familie som samles til fårikål, over denne duken
Jordbær med fløte en varm sommerdag, over denne duken.

Hvem vet, denne duken er gammel og har sikkert en fin historie, men heldigvis har verken kaffen, frokosten, får-i-kålen eller iskremen satt flekker på denne duken som ble til en herlig sommerbukse til William!

I disse finanstider er jo ikke gjenbruk så dumt heller!
Det er ekstra gøy å lage et slikt fint plagg når man vet at det har kosta ca 10 kr å lage det.
Loppemarked er geniale slik at man kan benytte seg av andres søppel *flire*

William var ihvertfall storfornøyd med nybuksa og ville at jeg skulle sy en lik til bestekompis Oscar i barnehagen slik at de kunne være like.
Så vi får se om william får ønsket oppfyllt iløpet av helgen.
MAAAASSE nye snelleklær har blitt klippet til å planlagt idag. I hovedsak lette sommerbukser til jentene og selenickerser til gutta.
Slik ser det ut på gulvet når jeg masse-klipper :)
Og slik ser det ut når jeg blir for opptatt med mine prosjekter at jeg ikke følger med på William..
Han ville jo bare klippe slik som meg jo.. søtnosen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...