torsdag 11. juni 2009

Fortsettelsen...

Pernille har fått navnet bare fodi Ronny ville at den skulle hete det. Vakkert navn er det jo, kanskje hvis vi får en jente en gang så vil hun hete Pernille :) Til denne buksa har jeg brukt et vintage gardinstoff som jeg kjøpte på et brukt og antikk torg i oslo.
Den har deilig ribb i midje og bein og sprer glede nå på sommeren :)

Her ser man detaljbilde av mine herlige merkelapper. Trådsnella har blitt mitt merkenavn og pryder nå alle klærne jeg syr, spørs om jeg ikke må skaffe i litt flere farger.

En nydelig blomstereng. Ja Blomstereng heter denne buksa og er et deiligt myyykt sengetøy.
Er fantastisk å sy av sengetøy, mykt, ferdig vasket og så luftigt for de små!
Synes denne buksa er nydelig, så sart og deilig ! :)
Håper noen liker produksjonen min, er alltid gøy å vite at andre nyter godt av min kreativitet!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...