torsdag 25. april 2013

Insta-move.



En mann, tre barn, 13 høner, en kanin og meg selv.
Ganske så hektiske dager.
Bloggen nedprioriteres men jeg vil så gjerne holde fast ved det koselige nettsamfunnet.
Instagram blomstrer virkelig om dagen og jeg har inntrykk av at fler og fler blogger dovner bort sakte med sikkert. Jeg er selv en av dem som har latt meg rive med i insta-verdnen og bloggen lider.
Håper likevell mange av dere som la igjen koselige små glimt eller bare var innom en tur mens jeg blogga for fullt har lyst til å følge meg videre på instagram.

Men jeg erklærer ikke bloggen som helt død enda. Kanskje motivasjonen blir kastet over meg igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...