søndag 30. september 2012

Hjemmesnekret og "perfekt" ;)



Den nye verandaen fikk nye hagemøbler.
Hjemmesnekret og akkurat så fargesprekt og sjarmerende som jeg liker det. 
Stolene som står til er fra fermob, og vi supplerte med et par fra living også.

Lillemor koser seg med de to eplene som kom på frukttrærne vi plantet i fjord.
Ikke store fangsten, men gode var de!

Idag bærer det av sted til Tallinn.
Vi har aldri vært der før, men vi tenkte at et lite avbrekk i høstferien og en kort flytur ville gjøre godt for familielivet. 
Nå skal vi kose oss med spa, shopping, masse god mat og bare være sammen!
Hvis du har lyst å følge meg på instagram som er helt nytt for meg, så kanskje du får noen glimt underveis ;) Her finner du meg ;)!
Vi gleder oss!

5 kommentarer:

  1. Oh my så kult!!!
    Så friskt herlig og perfekt!

    Kos dere masse i Talinn. Nyt nyt nyt

    Har selvfølgelig lagt meg til som følger =)

    SvarSlett
  2. Oi, for noen fargeklatter ♥
    Kjempefint:))

    Kos dere masse på tur!!

    SvarSlett
  3. Kjempefint og fargerikt, og veldig praktisk! Benken og bordet tåler å stå ute mesteparten av året, og stolene tar nesten ikke plass når de er slått sammen. Hadde vært noe for oss nå som vi har gjort om oppbevaringsrommet vårt til filmrom...

    Ha en fin tur til Tallinn :)

    SvarSlett
  4. Det var flotte og glade hagemøbler ja! :)
    Ønsker dere ellers en god tur! Husk å puste rolig og bare nyte!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  5. Superfint ble det! Må være fantastisk deilig med god plass til familie og venner på besøk! :)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...