fredag 7. oktober 2011

Helgen står for tur


Fredag og helg.
Jeg hadde egentlig tenkt til å gå ut i nyhuset vårt å ta litt bilder av fremgangen.
Vi kan se rommene nå, veggene har kommet opp og det er ikke lenger bare gule isolasjonsvegger og åpne rør. Det blir så utrolig mye større enn jeg først hadde sett for meg.
Jeg gleder meg så til å kunne begynne å møblere, flytte over tingene våre og komme oss på plass. 
Målet er å feire jul i nytt hus, å det håper og tror jeg skal gå.
Jeg har spennende planer for det 30 kvm store lekerommet og det er mange ting som skal klaffe for at alt skal gå i boks ;) Gleder meg til å vise fremskrittene her på bloggen også.

Men istedet for husfotografering sitter jeg her å tørker snørr, koser og klemmer, trøster og bærer på lille Hermine. Hun har 39 i feber og er sliten. Jeg tror det er tenner på gang!
Slitsomt med syke små, og jeg skulle så gjerne gitt henne en vidundermix for å bli fort frisk, men vi må bare øse over med kos, pupp og en dose tolmodighet.

Gutta har jeg sendt til tusenfryd for siste gang i år, så de koser seg nok ;)

Spennende planer for din helg?
God helg kjære bloggvenner og andre som er innom å leser!

4 kommentarer:

  1. Ingen spanande planer her, men godt med helg uansett! Gler meg til å sjå korleis det blir i nyehuset!!

    GOD helg til deg og dine, og god betring til H!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Spennende med husbygging, søsteren min bygger også hus....men det blir ikke ferdig til jul. Masse god bedring til den lille- håper det går fort over.

    SvarSlett
  3. Hei søte deg!
    Så hyggelig at du fant veien til min blogg og at du tok deg tid til å legge igjen ett lite fotavtrykk :)

    Jeg håper vesla di er bedre og at du får en fabelaktig start på uken. Klemklem

    SvarSlett
  4. Skjønne håpefulle du har!

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...