torsdag 20. oktober 2011

Et barn er et lite menneske.





























































Mitt første bidrag til den flotte fotobloggen Øyeblikk.

Er litt skummelt med slike konkurranser for det er så utrolig mange flinke folk der ute å bidragene som har kommet inn er flotte!
Men den som inten våger intet vinner, så jeg kaster meg ut idet med dette bildet av William og Hermine.
Jeg er så glad i dette bildet. 
Synes det oser av søskenkjærlighet og omsorg.
Ofte liker jeg bedre barnebilder som er alvorlige og jeg jakter skjelden på de store glisene når jeg fotograferer barna selv om et barnesmil kan smelte alles hjerter :)  


Lyst til å se flere knusbedårende barn eller delta du også, gå inn her



4 kommentarer:

  1. Jeg deltar også i denne konkurransen og måtte selvfølgelig inn og titte på ditt bidrag!

    Herlig bilde! Skikkelig søskenkjærlighet :)

    Lykke til i konkurransen.
    Fabelaktig hilsen
    Maia

    SvarSlett
  2. Så flott! Kjærligheten dem i mellom synes godt :)

    Tusen takk for ditt bidrag.
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...