mandag 9. mai 2011

SMIL!!

Jeg ble mer og mer fortvilet når jeg gjorde mitt første decopageforsøk.
Det ble luftboble på luftboble så jeg ringte min gode venninne Ida å spurte om råd.
Hun inviterte meg på lunsj og papirdate, å jeg fikk velge fritt fra hennes freshe papirsamling.
Hjelp fikk jeg også, å selv om det ble et par luftbobler på forsøk nr 2 også så skrumpa dem inn alle sammen når decopagelimet fikk tørka! phuu..

Hadde tenkt å henge mitt SMIL ute på trappa sammens med de fine bistrostolene mine, men jeg synes de ble så fine at de skal få hedersplass i stua ;) Herligt med litt farger i hverdagen!



6 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig!

    Ha en fin kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Så fine bokstavene ble! Herlig papir! Og den veska på første bildet var utrolig kul!

    SvarSlett
  3. For noen flotte bilder du tar, og så mange gode tips og ideer det var her!
    La meg til som følger av begge bloggene dine, jeg:-)

    Hva slags papir har du brukt til å lime på smil-bokstavene? Det ble jo bare rålekkert!!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Det ble jo flott, det der! Herlige farger!

    SvarSlett
  5. Hei - så tøft:)

    Skjønner godt at du prioriterer babyen din framfor Glansdagen - det hadde jeg også gjort - mine jenter er 15 og 18, så de syns det bare er supert at mamma'n finner på noe;)

    God kveld og god natt til deg:)

    SvarSlett
  6. Hei - ja - blogspot har sørget for at både innlegg og kommentarer har forsvunnet. Men - du har laget et farglad og herlig SMIL:)

    God helg til deg og dine - klem fra Bente.

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...