tirsdag 19. april 2011

Villa malla med familien








Jeg kjøpte meg en  ny "kokebok" her om dagen, jeg samler på kokebøker og elsker å lese dem fra perm til perm. Så bøker som Villa Malla er perfekt for meg.

Villa malla er er Sonja Lee og mannen hennes sitt sted. Jeg kaller det ikke restaurant, for det var så utrolig mye mer enn bare et spisested! Når jeg leste i boka tenkte jeg at det er galskap å ikke dra dit når vi bor så nærme, så i helgen la vi avsted! Filtvedt (som villa malla ligger) er ikke et sted man hadde tatt tuen til sånn utenvidere, men det var en opplevelse i seg selv og komme til Villa Malla og det er absolutt ikke siste gangen vi dra dit!

Det er sant som Sonja skriver at det er litt som å komme til en annen verden.
Det var så avslappende og deiligt med bølgesus, PALMER, sandstrand, galleri og en fantastisk flott restaurant som bød på en deilig deilig deilig middelhavsbuffet. Jeg drømmer fortsatt om foccaciabrødet og hummusen! Mmmmm, vann i munnen! Vi koste oss vell og lenge med maten og måtte selvfølgelig også knipse noen bilder av converse stjernene på gulvet og knerten poserte gladeligt akkurat slik som damen på boken gjorde! :) Sonja Lee bruker bare converse sko når hun arbeider så de har hyllet converse med å bruke stjernene i gulvet rundt i hele bygget!

Etter maten lekte vi et par timer på stranden og både store og små storkoste seg.

Hvis du har mulighet vil jeg absolutt anbefale deg å ta turen til Villa Malla.
Vi skal ihvertfall tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...