mandag 25. oktober 2010

Det glade 70tallet!

Jeg elsker 70tallsinspirerte klær, å du kan tro jeg ble superglad for denne buksa som jeg fikk i barselgave av min gode snille, søteste syvenninne som har bloggen lykketing
Slike overaller har jeg hatt lyst til å sy lenge og sammens med buksa fikk jeg oppskriften også! ;)
Sitter som et skudd, og sambo som er 76 modell kommenterte at han hadde sett babybilde av seg selv med helt maken dress på seg! Superkult ;)
Neste steg blir vell å prøve å lage en slik selv!



1 kommentar:

  1. Nååå, sååå søt hun er da <3 Syns hun er smålik storebroren sin? Har en halvferdig i en større str. liggende, må få den ferdig snart, og få hilse på igjen :)

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...