søndag 6. juni 2010

Laaang bloggtørke!!

Jeg ahr ikke hatt inspirasjon, lyst, orke eller rygg og bekken til å sy i det siste; men med en inspirerende venninne måtte jeg grave litt i stoffhaugene å prøve meg på et nytt kjolemønster.
Jeg har ryddet vekk hele sykroken min i forbindelse med at vi skal pusse opp huset og senere bygge på, så prosjektet ble litt tyngre enn forventet ;)
Jeg har en snill og hjelpsom far som har vært på besøk å hjulpet til, å det var ikke bare bare å finne symaskinene igjen, strikkene, nålene, trådsnellene etc etc. Men de dukket opp til slutt!

Den lille mageboeren vår er så heldig at den skal få bruke tøybleier når h*n kommer til verden, og jeg har nok en hjelpsom sjel i mitt nettverk.
Hun har trålet diverse nettbutikker for meg og overbevist meg om mange herlige tøybleiekjøp som en liten baby vil nyte på stumpen, å jeg har med denne kjolen (til lillebolla hennes) lyst til å si

TUUUUUSEN TAKK :)


1 kommentar:

  1. Takk for skrytet vennen :) Denne kjolen ble jo bare helt fantastisk! Elsker det blomstrete stoffet!

    SvarSlett

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...