onsdag 2. desember 2009

Luke 1 *litt på etterskudd*

Tenkte i går kveld at jeg skulle blogge min egen advendskalender, men grunnet strømbrudd i hele nabolaget i går kveld kunne det ikke gjennomføres.

Dette året trodde jeg at jeg var godt forberedt på advendstiden og dagene som løøøper avgårde før jul. Nesten alle pakkene er handlet inn, julekortene er scrappet, årets fotokalender er bestillt, så nå venter jeg bare på bildene slik at jeg kan starte utsending av julehilsner..

Jeg ville være tidligt ute slik at jeg kunne kose med med kakebaking, julekalender, pynting og alt som jeg ikke rakk å gjøre i fjord. Men jeg har knapt rukket å hente ned advents-staken fra loftet.

I kveldens mørke fikk jeg funnet frem lommelykt og tent stearinlys, for knerten kommer hjem fra "pappadager" idag å da måtte jo julekalenderen med 24 pakker være på plass!

Fortsettelse følger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dine ord ;) Jeg setter pris på hvert eneste ett!

*SMASK*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...